Dunajská Streda 25.8. - 27.8.2009

13.12.2009 23:56

V pátek brzo ráno jsme se vydali na poslední závody moravského poháru do Dunajské Stredy.

Je to moje nejoblíbenější dráha. Rozhodně mě nezaujala mými úspěchy v Dunajské, protože jich moc není. Většinou jsem si přivezl zadřený motor a ne jednou jsem jel domů už v sobotu po tréninku.

Letos se mi ale povedlo konečně bodovat a připsat si velmi dobrý čas do mé sbírky.

Jezdit jsme začali v pátek odpoledne s TMkou, abych si zopakoval dráhu a rozjel se. V sobotu jsme nasadili ČZtu, kdy jsem po pár kolech opět myslel, že pojedu domů. Tady mi všechno v motoru hoří 100krát více. Naštěstí škoda nebyla tak veliká, abych musel opět balit. Opravil jsem motor a vyrazil zpět na dráhu. Konečně bylo vše v pořádku.

Večer se jel měřený tréning, který se mi povedlo vyhrát časem 42.8, druhý pilot byl o necelou 1 s za mnou. Mohli jsme být velmi spokojeni.

V neděli jsme pokračovali rozjížďkami. Po prvním startu jsem dostal hned 10 s penalizaci za údajný předčasný start, i když si myslím že jsem to dostal za to, že jsem přejel startérovi nohy :-) .................... smůla, byly tam na víc. Celou rozjížďku jsem se tak snažil dojet co nejlépe, že jsem i po přičtení penalizace skončil na druhém místě. Můj nový čas byl 42.5. Následující dvě rozjížďky probjehly bez větších problémů, takže jsem si dojel pro druhé vítězství v Dunajské Stredě po šesti letech snažení.


Zpět